Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення товарів належної якості:

- не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин;

- повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена;

- має збережене заводське маркування.

Умови обміну та повернення товару неналежної якості:

- Покупець можете повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника.

- Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

– Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи.

- усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

- купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості,

- одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення який складається з товару, чека або накладної, а також номера банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару.